with their pumped up kicks



Välbloggat i vanlig ordning, va. Nä men helvetesveckan är äntligen snart slut. Grupparbete som ska in på måndag och redovisas. Himla kul. Ögonen känns i det närmaste fyrkantiga efter att ha stirrat på dataskärmen så micket. Blev tokig så bestämde mig för att rätt sak att göra var att åka hem till Vässan och fixa. Nu har jag hela helgen på mig.

Igår blev det tv-spel och lite öl på Pitchers med pojkarna. De andra ska till Skottorp hela helgen men det ska inte jag för grupparbetet sa det. Dessutom är det inflyttningsfest hos Anna på lördag!!!! WIHO. Hur hittar man till Örebro nudå??

Annat mindre intressant är att biljetterna till Paul McCartneys konsert släpptes i morse när en annan sov. Slutsålt??

Slutsålt.


Säger ju att det är en helvetesvecka.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0