mmmmmmmmmmmmåndag



Kan inte bestämma om det är en bra måndag eller inte. Det började med att det älskade tåget till Stockholm tog 50 minuter längre än vanligt. Väldigt duktigt för att vara en tågresa på rätt exakt en timme. Satt dock och lissnade på min ipod som inte bara sjunger på sista versen, den har gjort ett antal extranummer. Planerar nu att kriga lite med SJ och kräva tillbaka mina 128 kr.

Mot biblioteket och träffa min lilla grupp och göra en inlämningsuppgift. Mötte Daniel på tåget som sa att det hade tagit hans grupp cirkus 5 h att göra. Bra att vi hade 3 h på oss?!! PANIK. Fast det visade sig bara ta en timme för vi var rätt så duktiga om vi får säga det själva. 

Har även lyckats koppla in Internet (applåder mottages). Tyvärr så har dock vårt kanalutbud på tvn reducerats ännu mer än de ursprungliga tre kanalerna för tvn verkar vara trasig. Inte okej. Dessutom vill inte Bredbandsbolaget att jag ska betala min faktura för den går inte att se när jag loggar in. Som ni vill, BB. SOM NI VILL.


På det stora hela tror jag det blir +/- 0 va??



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0