all the other kids



Förr i tiden var jag micket bättre på att blogga. Kan iofs bero på att jag på den tiden gjorde andra saker än att plugga och sova. Dessutom var det lite mer intressant för omvärlden att läsa med tanke på att inte allt handlade om dem som läser eh.

Nu är det iaf långhelg och jag kommer för en gångs skull få sova på morgonen på min lediga dag. Livet äger. Springer tydligen runt arga älgar i Irsta också för ovanlighetens skull. Fint.

För att dra upp ett ovanligt ämne så fick Tomas Tranströmer Nobelpriset i litteratur idag. Eller alla fick veta att han skulle få priset iaf. Inte varje dag en västeråsare får Nobelpriset!! (Försöker att bli stockholmare men Vässan ligger lite närmare hjärtat) Välförtjänat var det i alla fall.

Jaha, och vem är den här Steve Jobs som alla pratar om???*




xx



* obs skämt (Anton slå mig inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0