kära dagbok


Oki ska sammanfatta helgen. Har varit diverse utbrott (jag), sammanbrott (jo, det var också jag) och inbrott (det var faktiskt inte jag).

Har sett en läskig film om några som gjorde tv-serie på ett gammalt mentalsjukhus. Brukar inte ha problem med såna filmer men har drömt om den där. Så ni vet. Har spelat kort hos mormor. Dalapoker naturligtvis. Gick i vanlig ordning minus ja. Har skjutsat pojkarna till något ställe "utanför Sala". Om man med "utanför Sala" menar något ställe som låg utanför något som låg utanför Heby som ligger utanför Sala. Bra bra. Sedan att det sprang runt två hundar i storlek ponny där var ju lite läskigt sådär. Kan även meddela att jag inte har varit på Pitchers för vi lyckades aldrig komma iväg dit.

För att sammanfatta vad som händer i veckan så ska jag skriva ett PM om "befintligt skick". Jaha. Det innebär alltså att jag i veckan kommer göra allt för att slippa skriva fanskapet och sedan få panik och sitta upp hela söndagsnatten. Lika bra.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0