here comes the sun



Måste bara berätta att de spelade Edward Sharpe & the Magnetic Zeros på BMB igår!!

Hur gick det till liksom?


Idag tjatade jag tills Maja följde med och såg senaste filmen i Twilight-serien. Den var rolig (lovar, rolig). Team Jasper var det ja. Jacob kan man ju inte ta på allvar, mjau. En annan film jag har sett i helgen är Indiana Jones. Tydligen var det väldigt upprörande att tänka sig någon som aldrig hade sett den...

Döm om min förvåning i torsdags när jag kom hem från skolan och blev ombedd att spela Bingolotto. Inte helt förutsägbart, eh. Det var JT som var väldigt engagerad ("Niklas 40, nu börjar det spåra ur!!") och sedan kom Jonh och Plast hela vägen från Vässan för att spela. Något fail att de inte lyckades köpa lotter i tid dock, ehe.


För att avsluta vill jag bara vidarebeforda några visdomsord från Plast som kommer väl till pass om man finner sig i en situation där man inte har tillgång till cola:

"Drick Oboy, tänk Cola"


Genialiskt tänkade där.




xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0