grreat. where are we going??


Did you know

... that when Fred and George Weasley bewitched snowballs to bounce off the back of Professor Quirrell's turban they were unknowingly hitting Voldemort in the face??




LÄTTROAD.

Imorgon har jag tydligen prov (roligt) kl 11 (inte roligt). Sen ska jag hem till Vässan och skjutsa mina kära vänner Madde och Anna till flygeplatsen (roligt) ungefär mitt i natten (lite jobbigt).

Lista på nödvändiga saker att ha i bilen:
1. Kartbok (GPS är fusk!!)
2. Cola (kommer inte under några omständigheter vara vaken före kl 06.00 annars)


Emina och jag har julpyntat i lägenheten idag. Även balkongen blev lite utsatt så om ni - av någon anledning - står på baksidan och kikar mot vår balkong (läskigt) så är den väl upplyst. Fint. För övrigt har jag inga pengar kvar nu så kan meddela att årets juleklappar blir konstverk av stenar och pinnar.




xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Men Stina du får inte trigga vidare på mina tankar att det står någon och iakttar en genom fönstret :( Gärna på balkongen it self. hjälp!



2011-11-29 @ 22:55:10
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0