MOTARBETAD



Måste bara berätta att jag igår köpte flikar för hundra kr att sätta i böckerna. Gjorde fysiskt ont att betala. Steg 1 i min världsherraväldeplan är ju att bli organiserad. Ska sätta i så många flikar att det är helt sjukt. Dessutom i fina färger. Eh. Estetik framför funktion. Kommer aldrig få jobb på IKEA.


Dessutom har Sims-spelet slutat att fungera. Det är som att världen vill att jag ska plugga till tentan. Dö, världen, dö. Observera att Sarah nyss refererade till min "positiva livsglädje".


Var barnvakt åt lilltomten (dvs Emil) idag. Fick smörgåstårta som tack för besväret. Lite slutkörd dock. Trots en lång promenad där lillen sprang fram och tillbaka för att kasta alla stenar och pinnar han hittade i ån (för att tänka er antal pinnar, föreställ er att jag var orolig för något som skulle likna en bäverdamm) orkade han ändå springa runt och bråka med mig hemma också.


Nä nu ska jag kika på Morden i Midsomer.


xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahah, kanske fel tillfälle att ta upp då.. :p

2011-05-27 @ 08:10:53
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0