uppdatering



Vet att folk är väldigt intresserade av att veta vad king.com svarade.

Det stod inte micket vettigt men typ "förlåt, systemet tar ibland automatiskt bort användare efter en tids inaktivitet och "jag beklagar verkligen".

Säkert.



Blidde även Skottorp i lördags. Trevligt.

Eller?


Utan att gå in på detaljer så har vi väl haft både bättre och sämre kvällar men lyckligtvis så har de flesta varit bättre.

Alltså, jag kommer aldrig någonsin förstå mig på folk. Misstänker att Gud skapade vissa individer bara för att de ska göra allt för att irritera mig. Upptäckte att Stina hade skrivit "pojkar ska dö" till mig på fb och sällan har man väl instämt så fullkomligt med något.



Idag har jag nästan orkat plugga. Kikade även på Game of thrones och min man Robb. Stilig kille. Sedan terroriserade jag min käre granne som inte riktigt hade återhämtat sig från helgen, hahaha.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0