pick me. choose me.



Försöker verkligen plugga. Har bara inte riktigt rätt taktik.

Dessutom tror jag att jag har skadat leden på vänster ringfinger. Eller det känns som att det gör ont när jag rör den, men frågan är ifall smärtan är inbillning eftersom att jag tror att jag har skadat leden. Ett mysterium.

Ikväll är det Champions League-final. Barcelona mot Manchester United. Insatt som jag är så spelade det ingen roll vem som vinner tills Anton talade om att den snigga killen från vm-finalen spelar i Barcelona. Måste fråga Anna om vad han heter. Om det är något hon har koll på så är det Spaniens vm-lag, ehehe.



xx

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid Barca Stina! <3 Vad är det för man du hittat? ska vi åka ner o hämta hem våra pojkar:D?

2011-05-30 @ 19:03:55
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0