le weekend



Har sett nya Pirates-filmen med Johan. Den var rolig. Sedan blidde det en tur till Pitchers och bara sitta och snacka. Alltid trevligt att kunna diskutera musik med någon som inte hävdar att allt man lissnar på är dåligt bara för att det är just jag som lissnar på det.

Igår var jag på Blue Moon med Madde och Anna. Det är alltid roligt med de små filurerna. Glädjen när de spelade 800 grader OCH Twist and shout. Fast det var inget mot glädjen när de spelade Popular. Lyckades även övertala Kristian att cykla hem Annas syrras cykel så att jag skulle få åka buss, ehehehe.

Denna vackra söndag spenderades med plugg (typ) samt promenad med min kära granne Jonatan.


Uppsala tidigt i morrn. Men det är sista gången förutom tentan. Sen såmmarlåv.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0