i won't teach your boyfriend how to dance with you


Jedward vann tyvärr inte men de fick i alla fall Sveriges tolva, ehe.

När Eric Saade ledde hann verkligen jag och Maja se framför oss hur de ansvariga på SVT grät eftersom de inte precis hade räknat med att anordna Eurovision nästa år när de gjorde budgeten. Räknade iskallt med att de nästa dag skulle gå ut med ett meddelande om förhöjd tv-avgift samt hänvisa eventuella klagomål till nyss nämnda Eric Saade.


På senaste seminariet i skolan skulle alla ha förberett ett tal på 10 minuter om sitt pm. Fem av 25 skulle redovisa och gissa om jag slapp eller inte då. Nä just det. Tänkte som så att jag hade ju spenderat större delen av sista veckan i april med mitt pm så om jag inte kunde vad som stod där i så vorde det lika bra att lägga ner livet. Gick bra att redovisa men ett under att de fattade någonting när jag stod där och inte kunde läsa mina egna vackra anteckningar och bara babblade på istället.


Måndag innebär samma sak som det alltid innebär. Nytt avsnitt av GAME OF THRONES <33

Orkar inte att alla är så snigga i den tv-serien. Så jobbigt.


Robb Stark

'

Jon Snow



Ser Loras






xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Haha jag sa på skoj när Irland fick Sveriges 12:a "Det är för att Stina har ringt 5000 gånger--- "

2011-05-16 @ 13:34:36
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Majan

Håller med om att pojkarna bara blir snyggare för varje avsnitt. Inte bra.

2011-05-17 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0