i only left you because i loved you


Var på möte angående SmartKoll idag. Det vill säga planen på hur de ska göra om Västerås kollektivtrafik. Ytterst välinformerad tjej.

Ni förstår min glädje. Jag som svurit och gnisslat tänder över kollektivtrafiken i ett antal år, och i det närmaste drivit korståg emot dem. Min ärkefiende VL kommer nu att bli min bästa vän, lalala. Den onde arvtagaren SJ kommer nog dock ta över när VL lämnar ett tomrum efter sig.



På tal om annat intressant så råkade jag kika på Jedwards bidrag till Eurovision Song Contest.

Jesus.

Inte det skarpaste redskapet i skjulet om man säger så. Kommer dock ändå rösta på dem för de äger.




Edward och Bella??




Jedward och Bella??




xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad ska de göra med bussarna? :O känner att jag har dålig koll nu :(

2011-05-04 @ 15:34:17
Postat av: STINA

de ska dra om busslinjerna helt. kommer bli asbra!

2011-05-04 @ 17:38:15
URL: http://weweresinging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0