i only drive tonight because i love you



Alltså.

PM ska in på fredag. Gråter blod.

Motivation finnes ej. Bara fyra sidor kvar att skriva. Däremot undrar jag var min källförteckning har gått vägen. Visste att det var dumt att spara den i ett separat dokument. Ska försöka läsa en SOU om fri- och rättighetsfrågor. Närmare bestämt SOU 1993:40 om ni var intresserade, nä jag förstår er.

Sedan ska vi fira Plast som uppnår den aktningsvärda åldern av 21. Borde verkligen befinna mig hemma och skriva om föreningsfriheten istället men ni hör ju hur tråkigt det låter. Tog på mig det stora ansvaret att vara nykter och skjutsa dock så 50% ansvarsfull tjej iaf.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0