det byggdes ett skepp uti norden



Bra helg.


Fredag innebar båt till Ridön med Jonh, Anton, JT och Plast. Bästa var när jag, Anton och Jonh satt på bryggan och kollade på stjärnorna och filosoferade över hur man dör lyckligast. Micket rolig utflykt även om vi på lördagsmorgonen upptäckte att vi inte hade något vatten eller annan alkoholfri dryck (ex cola). Lite jobbigt.

När vi kom hem sen skulle vi behöva vara på tre ställen samtidigt ungefär. Vi behövde handla (snus till pojkarna och cola till samtliga), skjutsa hem Plast till Östanbro, samt hämta Alex i Köping. Stackarn fick vänta några timmar typ ^^

Igår väcktes jag av en glad Emina som sa att vi skulle åka båt så vi gav oss ut på sjön tillsammans med Alex, JT och Granis. Micket solning och fiskeförsök (ja, vi fick köpa mat sedan) samt lite bad. V. nice.


Nu ska jag kika lite på Game of Thrones och min man Robb.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0