de gör så rysligt fint på tomten



Blidde en kort fisketur med båtis igår. Kan rapportera att ingen fisk kom till skada. Kvällen slutade med att jag och Jonh satt i hans bil någon timme/timmar och pratade lite om livet i allmänhet. Filosofi är vår grej.


Alla grannar håller på med sina tomter för tillfället. Grannen tvärsöver bygger uppfart så det har stått traktorer och lastbilar och alla möjliga stora fordon precis utanför vår garageuppfart i någon vecka. Nu har Jonhs familj bestämt sig för att ta ner några tallar så idag står det en stor lastbil med sån där griparm på. Var över dit och kikade lite, ehehe.


Igår var jag även på sista lektionen i Uppesala. Nu är det bara tentan kvar nästa tisdag. Dör. Alla är överseriösa i min grupp och pluggat i veckor. Jag ska väl också börja. Snart. Först.... göra nåt annat.



xx

Kommentarer
Postat av: Maja

något annat = spela spel på king.com

2011-05-24 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0