väntar på ett tåg.



Man vet att man är äkta fb-medlem när man använder det för att ragga.

Var hos Johanna i Stockholm igår för att se Autisterna och hennes lägenhet ligger mittemot Science Fiction-bokhandeln. Min kära vän och hennes kompisar hade spanat in någon som jobbade på övervåningen där på andra sidan gatan. Råkade (ehe) påpeka detta (samt tagga bokhandeln) i ett logginlägg på fb där jag uppmanade killen att vinka.

Efter någon halvtimme kände vi att folk kikade på oss (och skrattade) från alla möjliga fönster och till slut så var killarna vänliga nog att vinka (och skratta) åt oss.


Bra grej.



xx

Kommentarer
Postat av: David Borgström

Tja, alltså. Det VAR ju roligt, trots allt. Och man ska vara försiktig med vad man skriver på nätet. Alltid är det någon som hittar det förr eller senare...

Hälsningar

"En av de vinkande"

2011-03-08 @ 00:48:16
Postat av: Johanna

Haha skojsigt skojsigt. Ska nog befinna mig på golvet när jag åker till lägenheten nästa gång.

2011-03-08 @ 12:28:31
URL: http://hellomisslovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0