for the last time



London var ju i vanlig ordning lite fint.

Hemsökte Stinas hus, besökte diverse trevliga ställen, inklusive Stinas telefånkiosk vid Trafalgar Square. Utanför McDonalds vid Leicester Square var ett stort område avspärrat och vaktades av poliser för det hade tydligen varit ordentligt slagsmål kvällen innan. Känns säkert. Gladaste polisen i världen började berätta om sin familj och allt för oss innan han tursamt nog blev anropad på radion så vi kunde gå därifrån.

 Shoppade lite smått, bland annat nya skor eftersom de gamla (och älskade) föll isär på planet. Ledde till ett tårfyllt avsked i Finsbury Park. Väldigt traumatiskt, speciellt med tanke på att jordens största hund (tänk ponny!!) rusade på oss tre sekunder tidigare och snodde min macka. Hungrig tjej.

Avslutade besöket med att se en pjäs som Johnny Flynn spelade i. Så sjukt rolig, även om det spårade lite i andra akten där. Satt hela pjäsen och hoppades på att han skulle spela en låt (det gjorde han <3) och funderade på vem hon som hade huvudrollen påminde mig om. Insåg sedan att det var hon i Being Julia som alltid påminner mig om Sarahs mamma! True story.

Flög hem i tisdags och den dagens höjdpunkt var när jag i Metro läste att Jedward ska representera Irland i Eurovision Song Contest. YESS. Ska definitivt rösta på dem. På kvällen lekte vi hos Plast i Östanbro. Har fortfarande sjukt ont överallt, tror jag ramlade i trappan.



xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj! Min Mamma! :o

2011-03-18 @ 14:40:12
Postat av: Veronica

Tom har ju varit med i being julia :O

2011-03-18 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0