don't you wanna be relevant?




Oväntad inspiration till motivation.


Jobbig dag idag. Fått väldigt micket för lite sömn så kände att slutet var nära när vi satt och skrev domslut med basgruppen. Eller ja, vi och vi. Var i det närmaste okontaktbar och överlät saken till de andra eftersom det liksom inte gick att tänka rakt så att säga. Vägrade dock fråga ifall jag kunde åka hem (för de är snälla så hade säkert sagt ja) för ifall jag inte bidrog med något så skulle jag i alla fall vara där och lida lite. Dåligt samvete men får väl hjälpa mer nästa gång.


Det jobbigaste i hela historien är alltså att man inte kan gå och lägga sig nu för då vaknar man mitt i natten och kan inte somna om. Intressant inlägg som förtjänar att bevaras åt eftervärlden detta. Palla.



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0