yrkeskvinna



Började sommarjobba idag. Det var kuligt. Fick bland annat skriva brev till Finland. Insåg igår att jag inte hade något att ha på mig idag. Panik. Inte var det särskilt värt att diskutera saken med mitt dåvarande sällskap (dvs Anton och Jonh) heller. Förslagen jag fick var typ "gå utan kläder" och "ta bara på dig några kläder". Jaja.


På tal om igår så var jag på Pitchers med nyss nämnda filurer. Vi sedde fotbollsmatchen mot Finland. Naturligtvis var Kim Källström massa duktig och gjorde ett mål och två assist. Men naturligtvis var Zlatan tvungen att göra tre mål bara för det. Roligast på hela kvällen var diskussionen när jag och Jonh kom fram till att Zlatan var den mest överskattade fotbollsspelaren på jorden och vägrade inse faktum när Anton förklarade varför han var bra. Jävla Zlatan.


xx


Kommentarer
Postat av: Anton

Känner att jag måste försvara mig lite och gårdagens lirare.

För det första. Sa att du kunde ta kavaj! Du sa det var för varmt, men vill man va fin får man lida pin.

Och för det andra! Zlatan gjorde 3 mål på 27-28 minuter. OCH en assist! Zlatana Perkele!

2011-06-08 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0