my shadow is a monday



OKI. Kan konstatera att uppdateringen på den här bloggen är lite fail. Har dock laddat min kamera nu (ett halvår senare) så kanske kan börja langa bilder igen, ehe.

Fast i helgen så var jag så upptagen (just det, jag är för cool för att blogga hela tiden helt enkelt) att det inte fanns tid. Alla vet att det inte är för att jag inte har särskilt micket spännande att skriva, nej bra.

Gråter över att helgjäveln är slut. Ska strax springa till bussen (suck, kommer få springa idag igen) och åka till jobbet. Jesus, känns konstigt att säga att jag har ett jobb. Typ jättevuxen_tjej. Nästa vecka blir det väl "Jag såg några jättefina gardiiiner på Heemtex som jag bara var tvungen att köpa".


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0