BILDSPEL



JIHAW, orkade sortera alla bilder på kameran (om man med "sortera" menar lägga 200 bilder från april och framåt i en mapp som heter "BILDER (sortering obefintlig)" så) så här följer ett bildspel som jag har döpt till EN VECKA I STINAS LIV. Originellt.



,,,,,,,

Såpbubblor med småtomtarna.




Reklam för Maja!! Finns på diverse bussar samt hållplatser i stan. Älskar att det inte framgår om det är en blogg om skräp eller om bloggen bara är dålig. Kan dock meddela att en säker källa (Maja) har bekräftat att det är blogg som handlar om skräp. (Tur??)





I tisdags var jag med Jonh och Anton till Stockholm för att se Flogging Molly på Gröna Lund. De var duktiga. Regngudarna jävlades dock i vanlig ordning och lät det spöregna 20 min innan de började spela, sedan blev det massa fint, men då var man ju redan genomblöt. Suck. Lite kuligt att de konserten igenom typ mobbade Moneybrother som stod uppe på någon balkong, ehe.






Midsommarlunch på jobbet. Gjorde köttbullar. Den här gången fanns iaf ingredienser. Jobbigt ifall det hade fattats massa saker och sen att den som gjorde klart köttbullarna inte gjorde som jag sa och sedan fick jag all skit för att köttbullarna inte smakade något. ÅH NEJ VISST JA, DET HAR JU REDAN HÄNT. *julbord*julbord*





MIDSOMMMMARAFTON. Lekte med släkten i stugan och sådär. Friday och jag länsade hela trädgården här hemma på blommor att ta med och göra kransar av. Naturligtvis den årliga fotbollsmatchen-kriget vuxna mot barn/ungdomar där alla medel är tillåtna. Pappa tacklade in mig i en båttrailer så att jag hamnade i en hög med vass/tistlar/brännässlor (aj) men han fick tillbaka sedan (observera fasthållningen på bilden längst nere, eh-he-he).





Strömsholm med mamma, syrrorna, mormor, Gun samt Carin och kusinerna.






Jaha, det var allt. Ett estetiskt underverk. Kommer få skäll för att jag rotade i syrrornas mappar men de är i Sälen med mamma och mormor så de kan ändå inte göra något åt saken, ehe. Ska återgå till Tiny Tower nu. Har byggt till två våningar så nu försöker jag spara till en bättre hiss men går inte så bra...



xx

Kommentarer
Postat av: Anton

Hittade du ingen bättre bild på mig :o

2011-06-28 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0