and i just let you do this



Kan jag få applåder. Har slipat en träsoffa med stålborste för att få bort färg så man kan måla om den. Frivilligt? Nej, tror inte det va. Kanske inte var det tråkigaste jag har varit med om, men nog hamnar det på topp 5. Pappa skämtade och erbjöd sig att byta så att jag fick rensa bort ogräs mellan plattorna i stället - JA TACK.


I fredags var Callepalle här. Jag förlorade tragiskt nog stort i Monopol. På kvällen satt jag och Anton på Pitchers och kikade på Sverige-Moldavien. Länge sedan man hade så mycket bra och intressant diskussion. Speciellt funderingarna kring vad som är en sport. Sverige vann dessutom, gillar. Igår blidde det båt till Björnön och (efter många om och men) bad. En hel del vågor så jobbigt att simma i motvind.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0