le plus beau du cartier



Bloggen gick på semester. Dålig stil, Stina.


Spanien var lite bäst. Har cirkus fem bilder (varav tre på killen i gula badbyxor för Stinas skull) men orkar inte langa. Har även jobbat, lekt på Pitchers med Anton, träffat Anna och Madde, bråkat med kusinerna, sorterat en miljon papper, undvikit att kika på studera.nu, hatat sjs priser etc. Har till och med fått vykort som jag skrev själv postade till mig. Ett mysterium.

Mest av allt har jag dock undrat var min älskade ipod har tagit vägen. Den må ha ett relativt högt antal repor men den är en kär vän. Naturligtvis är allt pojkarnas fel. Började tjata på dem innan jag åkte till Spanien och ändå tog det 10 - TIO !!! - dagar innan Jonh kunde meddela att de HADE hittat den. Åh, allmänt dåliga killar. Kunde lika gärna ha stannat i Norge. Morrr.


Blir iaf en tur till Way Out West för att leka med Veronica och kika på Hives och Noah och de andra. Sedan Sälen innan man måste återvända till verkligheten och plugga ihjäl sig. Sucksuck.


Skriver ihop en dramatisk redogörelse för Spanien sen. Behöver inspiration.



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0