hey mr tambourine man



Allt går sönder. I torsdags funkade inte Internet vilket ledde till ett mindre ut/sammanbrott. Förstå känslan när man inser att man inte kan få reda på vad det är på tv, vad det är för väder, vad Pete gör i fängelset etc etc.

Igår trodde jag att bilen hade dött en både plötslig och plågsam död och skulle explodera (minst), men visade sig att lilla WAWen bara fått en sten i skon (läs bakom bromsskivan) så pappa fixade.

För övrigt är det fint med helg. Lika fint att jag är jordens rikaste tjej också. Banken måste ha allvarliga problem med att ha hand om alla mina (så kallade) finanser. Har liksom 75 spänn på kontot, lön får man väl den 25e jaha. Tur att man inte ska till Spanien om mindre än två veckor, hade kunnat innebära några problem.


Kan även meddela att mitt torn på Tiny Towers har 22 våningar nu. Försöker spara ihop till ännu bättre hissar men det kostar 75 tower buxx och jag råkade klicka bort 17 på något så dumt som en quick sell av några vaser. Intressant liv/tjej.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0