write me a letter that i'll never reply to.

you know what i'm alike better than i do.



Måste gå upp klockan 05.00 i morgon. Tack och lov är detta inte något vanligt förekommande fenomen. Vi har bara en föreläsning som råkar ligga kl 08.00. Sedan första basgruppsmötet (hjälp!).


Idag var jag i Uppesala. Regeringsformen och Europakonventionen (wass ist dass??) ska jag läsa lite om till i morgon. Micket roande. Andra intressanta saker jag har gjort idag: införskaffade biljett till Benicàssim. The Strokkkkkkes!!


xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Oj kl 5? Då är frågan om du ens gick och la dig höhöh. Hoppas det går toppen i uppesala osv.



jooo det är såhär att den 29e kommer bella till staden och vi (alex jag bella sam)ska vara hos sam och förfesta sen dra ut. Vore kul om du ville haka på :)

2011-01-20 @ 11:10:08
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: sam mattson

ja för fan! du ska med! :D

2011-01-21 @ 13:14:59
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0