game on



Blue Moon igår. Kul så länge det varade, vilket var till ungefär 01.00 då jag upptäckte att min väska var tom, vilket innebar att ett antal föremål saknades. Mobilen, nycklarna samt bank- och körkort var borta. Jobbigt när man pratar med fyra olika vakter och polisen (!!) men de vill inte hjälpa till. De hittade dock körkortet på dansgolvet sedan.

Har spenderat några timmar i telefonen idag för att polisanmäla och beställa nytt sim-kort och sådär. Mamma nämnde i förbigående att jag skulle kolla blocket. Gissa vad jag fann. Någon som sålde en likadan telefån som min för 500 kr. Dessutom var den micket finare än min gamla som hade levt ett hårt liv. Guldfärgen på hörnen var till och med kvar! Iphone är ingenting för mig, ehehe.


NU ÄR DET BRONSMATCH I VM. SVERIGE - SPANIEN. KÄLLMAN KOMMER VARA NINJA.

IT'S ON.



xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Tack för gårdagen så länge det vara! Blue Moon var ingen hitt hela vägen :/ hoppas det löser sig med kort osv

2011-01-30 @ 16:23:50
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0