posten . posten . posten



Fådde brev från bokhandeln idag. Varför de inte skickade alla böckerna jag beställde är helt oförståeligt med tanke på att bokfanskapen ska finnas i lager. Kikade iaf i några böcker och känner att juridik kanske inte är så oförståeligt som man tror. När det dessutom stod i en av dem att språket är juristens främsta och viktigaste vapen så kändes det helt ok, för om det är något som jag faktiskt kan hantera så är det väl svenska språket. Får väl se vad det ska bli av mig.



I övrigt har jag gått i ide den senaste veckan. Micket bra tv har jag sett. Senast "Svärdet och spiran" som i mitt huvud heter "Svärdet i stenen". (Han den rödhårige Eddie är med i den, Veronica) Halva serien gick på tv i veckan och orkade inte vänta på fortsättningen så råkade även läsa slutet på wikipedia. Lika bra att kolla klart på det på internet.

Inget intressant att meddela, hey dooo.


xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag vet!!! såg han i reklamen ;D

2011-01-09 @ 02:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0