. . . or another



Idag fick jag ett "välkomst"-brev från Uppsala. Kändes dock inte speciellt välkomnande. Det handlade mest om att man inte får vara borta alls från undervisningen och vad man skulle göra för att inte få underkänt. Hm.


På tal om studier så har jag faktiskt lyckats ta itu med en av uppgifterna som är kvar till franskan. Har tänkt göra dem sedan 20e december. Hur som helst så hade en av mina lärare skickat ett sött mail om uppgiften och sa att hon "vet att jag kan klara den". Obs att det är denna lärare som jag hela terminen har misstänkt inte tycker om mig.
Började i alla fall vid fyra-tiden med en annan uppgift om ordbildning och är nu halvvägs genom den (för tillfället har jag en lång paus, man får ju inte trötta ut sig) Vad är en rot?? Vad är en stam?? Jag dör.


I övrigt så börjar nya avsnitt av Greek idag!! Ska Cappie och Casey äntligen bli tillsammans?? Dramatik på inte så jättehög nivå, eh.


xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh, cappie <3

2011-01-06 @ 03:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0