give us back our lives . leave him, carolina .



Igår lekte jag, Jonatan och Anton singstar. Pojkarna fick mig att gråta när de sjöng Det gör ont.

Vackert.



Idag var jag i Uppsala. Råkade köpa barnbiljett på bussen vilket innebär att jag sparade 50 kr x 2.
Oj. Förlåt UL

Tjusig stad eh . Första intrycket var att bussarna hade glada färger. Hittade även en söt skivbutik med inte jättehöga priser så i ren lycka råkade jag införskaffa mig några skivor. Är nu en micket fattig lapp. Bra. Får se när det blir Uppesala nästa gång, lektionerna börjar på måndag . . .


xx


Kommentarer
Postat av: Veronica

men det är ju nollning i helgen! det måste du ju gå på!

2011-01-11 @ 20:48:03
Postat av: Sarah

Din lilla buse! Köper barnbiljett o håller på! :o

2011-01-11 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0