bright eyes




Var på Pitchers ikväll och sa grattis till Johan. Han och Adam skulle förklara baseball-regler för mig. Komplicerad sport, asso. Sedan hämtade jag min farbror som hade varit på någon form av mäklarfest. Mäklare vet hur man festar... Vi åkte hem hit och diskuterade bland annat Ebba Grön och betydelsen av triangeln i "I don't want to miss a thing" av Aerosmith.


Bright Eyes spelar i Stockholm nästa månad. Dagen innan min födelsedag faktiskt. Trevligt. Firafira.


Imorrn inspark i Uppesala.



xx

Kommentarer
Postat av: sam mattson

WAAOOOWWW:... orka att de är utsålda>! jag vill ha! jag skullöe kunna döda för tre biljeteter. blähäblähä!

2011-01-15 @ 21:48:31
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0