bildspel



På senare tid har jag verkligen saknat London och önskat att jag kunde vara där. Men insåg sedan att det inte spelade någon roll ifall jag var där för Marie, Johanna, Siri, Carro och de andra skulle ändå inte vara det och det skulle aldrig kunna bli samma sak utan dem.

Hittade även min kamera och fann ungefär 150 anledningar till att Svea Rike är bäst i världen. Här följer ett bildspel på det jag lyckats ta kort på sedan 10 juli. (har ju aldrig kameran med så inte precis alla äventyr...)





Sjökrogen med Anton, Jonh, Veronica och Madde. Fann även Majan där och sedan Frodo på bussen. Jag och Anton hade intressant samtal och Jonh hade intressanta samtal med bl a Maja, Veronica och Mange...



SÄLEN



Åkte upp med Jonh och Anton. Sjukt kuligt. Byggde bland annat torn med en fjäder som hyllning till Erik. Emina och JT dök upp dagen efter vilket resulterade i kortspel som Jonh förlorade. Slutade med att han blidde arg på mig när jag tvingade honom att gå och lägga sig istället för att sova under bastun...


Way Out West hos Veronica



Jobbade som funktionär på Way Out West och scannade in folks biljetter. Veronica fick bland annat vakta Mumford and Sons loge och se massa artister!! Avis, även om jag hade väldigt kul med mina medarbetare i entrén, haha. Fördel med att vara funktionär var att man kunde smuggla in dricka, ehu. Bra artister jag sedde: The Drums, The National, The XX och M.I.A bland andra. Intressant kväll med chalmerister (Veronicas ord) och pratsugna poliser... Vänligen observera bussen med TVÅ dragspel.  



Sedde Darin med Stina och Calle. För gamla tiders skull, hahaha!!



Bada med småkusinerna på Sanda.



Karlskoga med Sarah. Syns inte så tydligt men står LEKEBERG på skylten. Det var sjukt kuligt huhu. Skruvade ihop en bokhylla från IKEA och bar en inte helt lätt soffa uppför ett antal trappor. Hade det värsta blåmärket jag någonsin haft efter att jag lyckades backa in i en parkbänk.



Gick och röstade med resten av Irstagänget. Röstningskaffe hemma hos JT innan. Vet ej vem som handlade fikat men de slog på stort som ni ser.



Mystery Jets på Debaser Slussen med Johanna och Idil. Diskussion angående ifall det var Blaine eller inte. De var micket bra även om de var lite halvengagerade.


FINLAND



Åkte till Pargas, Finland med Callepalle. Jisses vad vi sprang runt på båten och spelade bort Calles pengar. Eller ja, han spelade och jag stod bredvid och var över 18.

I Suomi sprang vi runt lika micket och lekte med Jannica, fiskade och spelade kort. En kväll roade vi oss med mörkerdunken eller vad det nu heter. Slutade med att jag fick en spik rakt genom skosulan. Micket roande.

Besökte Pargas stora turistattraktion stenbrottet. Alltså, så sjukt stort. Vet inte om man ser på bilden, men på andra "våningen" uppifrån är det en stor grävskopa. Då fattar man hur enormt det är.



Snyggsyrror på juleafton. Micket trevlig jul ehe. Ingemar var tomte och till skillnad från sin storebror så var Emil inte ett dugg rädd, hoho.




as you were


xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

vackra bilder ;)

2011-01-10 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0