snow hey oh



Vaknade och insåg att halsen gjorde lika ont fortfarande. Vid närmare inspektion återfanns att hela kroppen hade ont och inte riktigt ville fungera. Gick upp och åt frukost innan jag fick lov att acceptera att det blir inget Uppsala idag. Halsen har nu gjort ont i cirkus en vecka, syrran hade/har halsfluss - känns bara halvbra.

Det är bara så jobbigt att missa så mycket i skolan. Speciellt nu i början när man ska få grunderna att bygga vidare på sen.


Igår blidde Stina och jag lite nostalgiska. Svårt att erkänna att man saknar något ibland. Slutade typ med att vi var sura på världen och gjorde upp planer på att bo tillsammans i en lägenhet med massa katter som alla heter Pete. Ja, ni förstår nivån.

Gårdagen var inte bästa dagen i mitt liv om jag får uttrycka mig så. Inte nog med att alla motarbetar mig, jag fick springa till bussen, vrickade foten och fick utskällning av busschauffören för att jag inte sa tack (vilket jag gjorde). Nä visst fan ska det snöa också.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0