positivism



Fick kuligt meddelande från Stina på fb. Hon hade läst igenom gamla dagboksinlägg på lunar och hittat kuliga skrifter. Så jag var tvungen att kolla igenom vad jag langat för bilder på bilddagboken genom åren. Haha, kan ju konstatera att det här gnället/klagandet som genomsyrar denna blogg eftersom jag är så sjukt bitter på livet inte är något nytt.

Exempel:

"åh herregud vad jag hatar fredagar. iofs hatar jag måndagar, tisdagar, onsdagar och varannan torsdag också men fredagarna är värst."


Kanske ska börja langa en bild i sällskap till varje inlägg, micket estetiskt tilltalande.





Denna underbara tisdag har jag gjort följande:

1. Vart på seminarium i Uppsala
2. Hämtat prylar hos Jonatan och skällt ut JT
3. Sovit

Nu ledig fram till onsdag nästa vecka, sweet.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0