in the morning



Lyckades till slut göra något vettigt idag. Släpade med mig Frodo till Kristiansborg och simmade lite. Pappa och jag satt i soffan och kikade på Moonraker. Grät av skratt för att den var lite... rolig. Nä, men seriöst - finns säkert stora röda nödstopp-knappar på alla rymdstationer, ehe.

Sedan råkade jag se slutet på jordens sorgligaste kinesiska film. Lite ledsamt. Handlade om ett par i en by på landet och så åker han till stan för att plugga och så går det tio år och de ses väldigt sällan och de gifter sig på olika håll och alla är lite emo sådär. Fick mig att inse att jag borde göra något vettigt av mitt liv snarast. Samt kanske sluta vänta.

Micket tv idag. Kollar på Air Crash Investigation. Nyss var det en dokumentär om tunnelbygge. Känner mig nog lite mer allmänbildad än igår.


Sammanfattning: Taggad på livet och kollar för micket på tv.




Over and out


xx

Kommentarer
Postat av: emina

jag vill simma:o bada bada. kanske kan göra det i veckan?:)

2011-02-25 @ 13:15:15
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0