alla vill till himmelen


Dör lite på vädret just nu. Har förmodligen svurit att aldrig kommentera något så tråkigt som vädret på den här bloggen men det var inte kul att ut och köra nu. Fick gå upp tidigt idag. Närmare bestämt så tidigt att jag kunde sitta och beundra solupppgången på 804an. Grät lite av morgontrötthet.

Sen hade vi då seminarium under vilket jag kände mig alldeles varm inombords, och då menar jag inte en brinnande kärlek till juridiken precis. Fortfarande feber och sjukdom alltså. Ska dock inte hindra mig från att fira Jonatan på lördag. Att avstå är inte ett alternativ, det är liksom fira eller die tryin'.



Dagens intressanta korrspondens:

Jag blev så stolt över ett sms från Sam idag. Äntligen någon som förstår hur mycket jag föraktar VL!

Samt ett utskick från ticnet. Har gjort allt i min makt för att försöka ta bort mig från mail-listan men ingenting funkar. Idag ville de att jag skulle köpa biljetter till Dolly Parton, Melodifestivalen, Talang 2011 samt EMD. London känns långt borta.



xx

Kommentarer
Postat av: sam mattson

men duuu,.. tur att vi inte bor i stockholm iallafall. bussar funkar ju bättre än både tåg och tunnelbana! hohoho.. landet<3

2011-02-11 @ 12:54:23
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0