så är det.



SOMMAR.


Har gjort så micket vettigt (jobbat) och så micket ovettigt (ungefär resten). Har både hittat, hittat tillbaka till samt tappat bort vänner under vägen. För att bekräfta vad jag konstaterade efter förra sommaren så finns det två sorters personer:
- de man tror att man vet var man har och så har man inte det, och,
- de som man inte tror att man vet var man har och så har man inte det.

Blidde utflykter till Spanien, Sälen, Göteborg, Stockholm och en och annan tur till Skottorp. Det har varit Power Meet, afterwork på Pitchers, blomsterkransar till midsommar, långa samtal i Jonatans bil, älgsafari och storfiske, tältning på Ängsö, festivaler och konserter. Det har varit ont om pengar och det har varit gott om pengar. Folk har fyllt år, det har varit dop och det har varit begravning. Min 12-årige kusin har i stort sett vuxit om mig. Tecken på att livet går framåt och det väntar inte på någon.




tomorrow i'll be faster. i'll catch what i've been chasing after,
and have time to play. i'm quite alright hiding today

tomorrow i'll be stronger, running colourful
no longer just in black and white. and i'm quite alright hiding tonight




xx


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag väntar fortfarande på ett inlägg om Mr Kebaby!

2011-08-23 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0