vi möttes på folktandvården



Besökte tandläkaren idag. I somras sa de ju på tandregleringen att jag borde gå dit snart och be dem kolla upp visdomständerna åt mig. Naturligtvis precis efter att jag hade fyllt 20. Har funderat länge på hur landstinget kan ha så ont om pengar för jämnan men så berättade Erik om hur häftiga tv-apparater de hade så fick väl svar på det.

Hur som helst så sa de att mina tänder såg väldigt fina ut men måste dra ut en visdomstand samt sluta dricka cola och äta godis varje dag på helgen.


Fundering: Får jag dricka cola resten av veckan??

Dock är väl kanske enda sättet att finansiera utdragningen av tanden att spara pengarna som skulle ha gått till cola. Hum hum.


// blivande fattig tjej




xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0