every girl wants you to be her man



Sjuklighetsfaktor fortfarande hög. Förmodligen döende. Minst.


Idag fick jag lite tokspel av att sitta i huset (hela familjen förutom pappa är sjuklig) så satt och kollade när Jonh och JT gjorde sitt bästa för att koppla in en baslåda i Jonhs bil. Slutade med att de var tvungna att ha sönder stereon för att få ut den så att de kunde stoppa i sladdarna. Micket roande.

Personligen bröt jag mest ihop på hur ostädad bilen var och erbjöd mig att städa. Slängde ut allt och dammsög. Micket fint efteråt. Nu försöker jag övertala killen att tvätta bilen också. Sen kan man ju nästan bli sedd ute i den.


Har även kollat på Bodyguard. Bra film även om Whitney Houston inte är en särskilt bra skådespelare och hon och Kevin Costner har ungefär noll kemi. Sjunga kan hon.




På tal om låtar. Om bara Spotify kunde få till något avtal med Apple så att man kunde lissna på Beatles skulle jag aldrig sluta använda det. Det bästa med att skaffa Facebook är att man kan se vad andra har gjort för spelningslistor. Så fort man inte har något att lissna på är det bara att välja någon och se vad den har för musik.

Håller nu på att göra den bästa spelningslistan någonsin. Upptagen tjej.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0