ett lejon i dig



Internet fungerade inte igår.

Stina och Maja gick i taket.


På kvällen var pojkarna och jag lite förvirrade så vi stressade till Bella vars lillasyster fyllde 18. Sedan promenerade vi hem till Alex och efter ett tag tog vi oss till W&B där det inte var något folk alls men av någon anledning blev vi kvar. Alla gick till bussen men när bussen kom var JT ute på vift någonstans och Jonh var på McDonalds så de fick ta taxi hem. Intressant kväll, haha.


Denna vackra aprildag har spenderats hemma hos min kära mormor som behövde hjälp med att ta ner en björk. Ja, uppenbarligen var det inte mig hon hade anlitat men jag sprang runt och bråkade med Emilio och en annan fyraåring. Vi var pirater och jag lärde dem ett antal fina uttryck som "skepp ohoj" och "land i sikte". När trädhuggaren skulle hem sprang hans dotter runt och skrek "ladda kanonerna!", hahaha. Förlåt.



Ikväll Pitchers, huhu



xx





p.s hahaha när jag läste om vad jag skrev så läste jag det sista som "pikachu".

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0