we were seven and ten



I vanlig ordning blir det inte höst förrän i oktober. JAG VÄGRAR. Fram tills nästa månadsskifte går jag utan skor och jackan förblir i garderoben. Men det finns dock en bra sak med denna årstid som anländer inom en snar framtid (nej, den är inte här än säger jag!!): TV-SERIERNA BÖRJAR IGEN

Innan London brukade jag knappt följa några serier. Men där på andra sidan Engelska Kanalen lyckades jag fastna för både det ena och det andra.


1) Grey's Anatomy
(ok JESUS, vad sista avsnittet var spännande - har väntat på detta i flera år. typ.)

2) How I Met Your Mother
(ok snälla, kan vi få veta vem ägaren till paraplyet är...)

3) Misfits
(haha, kan någon bara gräva upp Nathan...)

4) Merlin
(YESSSS, ok måste komma på lite fler skämt om hair och ears som jag kan dra för Maja)

5) Greek
(ok börjar inte förrän i januari om jag förstått allt rätt men)

6) Desperate Housewives
(ok, skäms att erkänna detta men) 

7) Top Model
(ok, har redan börjat men börjar bli lite tradigt nu)



Plus att Kanal 9 har börjat visa Outnumbered!!! HAHAHA JAG DÖR.  Det handlar om en helt vanlig brittisk familj. Mamman och pappan har någon form av manus men de tre ungarna hittar bara på sina repliker och så improviserar alla runt det. Så sjukt kul. Sen blir det väl förhoppningsvis även På Spåret... Men var har Project Runway tagit vägen??




xx

Kommentarer
Postat av: stina

och lite gossip girl! ^^ haha.

2010-09-16 @ 10:27:55
Postat av: Sarah

haha men, man vill ju veta vart ananasen kom ifrån ju ! (himym)

2010-09-16 @ 21:25:52
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Johanna Fundelius

Senaaste säsongen av Project runawy går att titta på på internet, har nyss börjat.

2010-09-18 @ 13:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0