where it all slips away




Micket upptagen med att undvika att göra alla vettiga saker. Huhu. En inlämningsuppgift ska in i morgon kl 23.59. Denna gång på franska. Sedan en till på onsdag. Lycka. Men istället för att gnälla över franskan som jag har gjort i ett antal veckor (hm vad säger det om hur intressant mitt liv är just nu??) så ska jag... eh.


Denna vecka har jag besökt mina kusiner. Carlito och jag bråkade omkring lite och Emil gjorde konstutställning. Micket vackert. Tänk er en fyra-åring som kluddrar lite och sedan sätter upp dessa konstverk med tejp överallt i en lägenhet. Kan ju konstatera att min suddiga utställning i Vasaparken (den var iaf planerad) har fått konkurrens!! Sedan drog jag med Callepalle till Jonatan som övade på sitt föredrag om sin keyboardspelande robot.

Igår korsade jag gatan och besökte Jonatans hus där man även fann JT. Så småningom dök Anton upp. Bookie skjutsade så vi satt och skvallrade i bilen ett bra tag eftersom vi inte setts sedan.... augusti. När hon hade åkt fick jag bege mig in till pojkarna igen och så satt vi och konverserade och drack öl ungefär.

I morse kom Friday in i mitt rum och typ hoppade i min säng för att jag skulle vakna och åka med till mormor. I mitt dåvarande tillstånd (icke vaken) var jag försvarslös så fick pallra mig upp och duscha och sedan hoppa in i bilen mot Hallsta. Först fikade vi, sedan åt vi lunch och sedan språngfika (visste inte ens att ett sådant ord existerade men mormor hävdade det).

Där emellan hann vi med en tur till återbruket. Mehehe kul att åka i fåtöljen som stod på släpet. Någon okänd gubbe skrattade åt mig och sa att det var väldigt praktiskt och att han också ville ha en sådan, haha. Även Emil var hos mormor vilket innebär att vi sprang omkring i ett antal timmar. Besökte lekparken och lekte kurragömma i trädgården. Micket engagerade kusiner som verkligen gick in för leken. Maja klättrade upp i ett träd och jag låg på lerig gräsmatta bakom en micket låg sten.



klart slut

hey do


xx

Kommentarer
Postat av: Maja

''en mycket låg sten''???



snarare obefintlig stenmurskant/gräs.

2010-10-03 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0