where it all slips away



Ytterligare en franskuppgift. Denna gång involverar det att läsa en bok som heter Oscar et la Dame Rose vilket om man översätter till svenska blir Oscar och den rosa damen. När skulle jag ha orkat göra det liksom, så jag började nu kl 21.00 vilket är 3 h innan deadline. Suck suck suck.


Till mitt försvar så har jag faktiskt varit ytterst upptagen fram tills nu. Först skola (Missade bussen så när jag sedde KAX på uppfarten telefonerade jag till världens bäste Jonh som ej var vaken och bad honom skjutsa. Fick muta med öl men till slut kravlade han sig upp. Han är en ängel!) och sedan har kusinerna varit här och bråkat. Vi åkte inlines!! Sen mat och nu är det slut på ursäkter. Ack.


xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA?! DOM KAN INTE STÄNGA PICDILLY?!?!?!?! NU MÅSTE JAG JU ÅKA BUSS..... åh nej :( Ska sova borta hela helgen så att livet blir enklare! DÅLIGT.



Varför dog dom inte? (alltså bra att dom inte dog men... hur kom det sig liksom?)

2010-10-07 @ 14:48:16
URL: http://stinabergdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0