lonely nights.



Anton fyller 20 idag. Ska till Högkvarteret ikväll och fira på ett lugnt och sansat sätt med lite vin.
För att citera födelsedagsbarnet himself så "super vi ju kulturellt och sofistikerat nu".



I helgen åker jag och Carlito till Finland för att jaga vilda mumintroll. Ska bli kuligt för jag har aldrig varit där. Ska se om de verkligen var värda att få ett eget mynt (enkronor från 2009), vilket jag tvivlar starkt på... Hur som helst ska Becka lära mig finska tills på lördag. Hittils kan jag säga tack, skål, en stor öl, påse och buss. Känns som en stark början!


xx

Kommentarer
Postat av: sam mattson

hejhejhej. kommer du hem till mig på lördag?

eftersom du inte har facebook (ännu) har jag skickat en inbjudan till evenemanget via mejl, tror jag :o

2010-11-01 @ 14:22:48
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0