for a while



I sällskap av Sarah, Maja och Patricia, samt Mordor och Frodo begedde jag mig igår mot huvudstaden för att beundra den blonde av bröderna Norén. Han har tydligen bestämt sig för att ge ut en egen skiva så han skulle spela på P3 Live Session.

Har aldrig riktigt gillat nyss nämnda bröder för de verkar alltid så sura. Calle verkade lite nervös först, tror det var första spelningen med bandet. Sedan började han skämta om ungefär allt och jag tror att de flesta flickorna gick därifrån lite småkära i killen.


Tidigare visste vi inte att Calle var:

a) akademiker (har pluggat rysk litteratur, respekt)
b) rolig ("Nej, nu ska jag inte stå här och såga min lillebrors soloskiva i radio...")
c) djup (inspiration till skivan: natten, sömnlöshet, ugglor samt rysk litteratur)
d) förmodligen naturligt blond (inte bekräftat, men högst troligt)




xx



P.S Sedde en bil med reg.plåt: JSK på vägen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0