and the lost,



Asso, va?

Helghelghelg osv.


I fredags hade vi ju den fruktade fonetiktentan på Kopparlunden. Övervägde att helt enkelt inte gå dit eftersom med den pluggtiden som jag hade lagt ner så borde man inte komma i närheten av ett g. Började skratta när jag fick provet, sedan grät jag inombords i ungefär en halvtimme medan jag började fylla i fanskapet. Hemsk upplevelse.

På kvällen begedde jag mig hem till Becka där vi i sällskap av Ulrika förfestade lite innan vi gick till Pitchers. Micket trevlig kväll måste jag säga och förmodligen blir det många fler. Skönt att fira att tentan var över och att vi nu kan gå vidare med våra liv.

Igår lekte jag med Irstagänget i högkvarteret (var annars?). JT och Alex var ute och meckade i garaget, vilket är väldigt tråkigt att kolla på så Emina, Anton, Jonh och jag gick in och spelade spel och drack lite öl och sådär. Emina och jag bad Granis att skjutsa oss till Hälla för mat så han och Bella missade Juno, hahaha. Sedan kom pojkarna in och sedan vet jag inte vad som hände (jo det gör jag) men alla blev så småningom jättesura. Det var jättetråkigt och till slut gick väl alla hem. Ovärt.


Idag blir det plugg, ska bara kika på mina tv-serier först. Ikväll är det final av Amazing Race!! Hejar på Nick och Starr!


hey do


xx

Kommentarer
Postat av: Anton

Du glömde vin! Vi har ju börjat supa sofistikerat och kulturellt nu :) höhö

2010-10-24 @ 18:47:05
Postat av: Frodo

Dom vann!!!!!! :D:D:D

2010-10-24 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0