and maybe one day



Ändrade planer för helg.

Kul, nej.


Har även förlagt min telefon någonstans. Praktiskt. Jaja, den dyker väl upp förr eller senare. Ännu något att leta efter. Bör gå på skattjakt inom en snar framtid för nu är det en hel prylar som skall återfinnas.


LISTA ÖVER BORTSPRUNGNA FÖREMÅL:

1) telefon (hatar ändå telefoner så lika bra. folk ringer bara och stör/väcker mig)
2) knapparna som lossnade från vinterjackan förra året (med tanke på att det för tillfället är varmare i ett kylskåp än ute liksom)
3) kamerasladden till datorn (därav inga bilder under en väldigt lång period)
4) Green Street Hooligans-filmen (var är fanskapet??)
5) Cluedo-spelet (tur att det är Callepalles spel och inte mitt...)
6) Friday (helt försvunnen på ungefär Gideonsberg. brukar dock hitta hem själv)



I övrigt allmänt uttråkad och arg på världen. Ok, faktum är att jag bara surar över att jag vet att jag kommer få bli arg i morgon eftersom jag vet hur det alltid blir. Orka folk. Ska bli eremit i en grotta i något vältempererat land där man inte pratar ett språk jag förstår, typ Ryssland.




xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hm...

2010-10-16 @ 08:56:46
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Frodo

Jag var lite mer vilje på branthovda men okej..

OCH jag är tillbaka!

2010-10-16 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0