you know so much, so much, too much, too much, too much, much too much, too much, too much etc


Nervöst sammanbrott. Jordens drygaste låt har fastnat i huvudet på mig. I vanliga fall får jag utlopp för det genom att nynna på låtfan (vilket får vissa att bryta ihop). Men i den här låten är det nån som halvt pratar och upprepar samma ord hela tiden, vilket skulle få mig att låta lite, eh, galen.


Mamsi fyller år idag, så det kommer hit lite folk, bl a minikusinerna. Micket bra, då har jag någon att bråka med. I kväll trotsar vi, dvs Jonh, Anton och jag, farorna på landet (typ björnar) och beger oss in till Pitchers och civilisationen.


xx

Kommentarer
Postat av: Maja

Vadå björnar, du menar en armé av vildsvin??

2010-11-13 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0