lunes



JESUS KRISTUS, jag hatar måndagar. 


Först och främst regnade det så micket att jag har frusit ihjäl några tår och ett antal fingrar. Dessutom förstördes frisyren (dåliga skämt om frisyrer undanbedes). Sedan var det inte bara dubbel- utan trippel-lektion på franskan. Började väl halvt gråta halvvägs genom den ungefär.

Sedan åkte jag och Becka till Tillberga på jakt efter den försvunna skatten. Om man med "skatt" menar den svenska versionen av boken som vi ska läsa på franska, eftersom vi inte förstod något av den franska. Känns stabilt. Massa saker att göra och det känns jobbigt. Plus att folk (speciellt pojkar) är dummare än vanligt. Dessutom fattas det bara ungefär tjugo personer till gruppen på fb.


Slutsats: Livet är jobbigt idag.



Det som är bra att Veronica och jag låter varandra klaga på allt man vill via msn. 
Känns micket bättre sedan.  






Samt så vill jag åka skridskor.



xx



p.s. ursäkta gnälligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Veronica

hjälmarna xD

2010-11-16 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0