synsk



Igår sedde jag film med Jonh. Typsikt oss att lyckas med konststycket att välja en film på franska... Hur som helst så handlade den om några ungdomar som klättrar på någon bergsled som är avstängd (idioter). Inom 90 sekunder hade jag förutspått vem som skulle dö först, vem som skulle dö näst först, samt att det var någon inavlad bergsbo som skulle vara mördaren. Ungefär alla rätt, förutom att han inte var inavlad, han blev bara kidnappad när han var fem och var numera lite psykiskt instabil.

Visade sig att han hette Anton, vilket slutade med att jag och Jonh fick världens uppenbarelse över hur det fanns 3000 ouppklarade fall vad gäller försvunna personer i Klavsta... Huhu


Sedan sedde jag även senaste avsnittet av Misfits idag. Visade sig att man fick veta vem killen som iförd mystisk utstyrsel räddar dem hela tiden var!! Man fick ju se honom första gången i sista avsnittet från förra säsongen och min första tanke var "Det måste vara han..." Gissa om det var det eller!!

Slutsats: Jag skulle kunna ersätta den där bläckfisken som förutspådde alla matcher i fotbolls-VM...



xx

Kommentarer
Postat av: Maja

...han hette paul och han dödde, så ersätt honom du!!!!!!

2010-11-29 @ 18:27:41
Postat av: stina

VILKEN FIN DAG ATT SKAFFA FACEBOOK PÅ!

200 MEDLEMMAR!

Världen ler.

2010-11-30 @ 13:11:39
URL: http://stinabergdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0