super mario?


Kort version:

Fint med helg osv.



Lång version:

I fredags firade vi att mamma fyllde år. Hon fick fågelstugan som vi hade byggt. Massa fin, den är en miniversion av vårt hus. Även kul att springa runt och bråka med Emil. Callepalle och jag spelade Pokemon. Hård fight som slutade med att min sista pokemon hade 1 hp kvar när den dödade Calles. Hahahaha, kommer mobba honom för det i några sekel.

Sedan korsade jag gatan och hemsökte Högkvarteret. Jonh hade möblerat om sin källare. Micket fint och väldigt praktiskt att man nu kan sitta i soffan vid datorn. 10/10! Emina och JT skjutsade ner oss på stan och Jonh blödde näsblod och sen Pitchers och det var som alltid kuligt. Maja dök upp och åkte med oss hem och sådär. Djupt samtal med Anton på vägen från bussen, huhu.


Igår kändes det mesta lite jobbigt så chillade i soffan. Dagens besvikelse: var inte Morden i Midsomer när det stod i tidningen. Upprörd Stina och mamma. Skjutsade grodan till stan. Spelade spel med hemmavarande familj och förlorade stort till mamma. Återigen ett besök till Högkvarteret där jag fann Jonh, Anton och Alex. De tvingade mig att se på The Mask, SUCK.

Emina och JT dök upp och det beslutades att Mariokart stog på schemat. Skulle bara skjutsa hem Anton och hämta Grodan Boll på Lidl vid Viksäng (vad hon gjorde där vid midnatt kommer jag aldrig förstå). Såg en stor flock med björnar (dvs vildsvin) som var på väg till Klavsta för att invadera Antons hus (antagligen).

Massa kul med Mariokart för folk (dvs killarna) blir så arga när de förlorar. JT blir surast av alla och skyller allt på Emina, Jonatan vet inte vilken gubbe han är, Alex började vara kommentator ("PRINSESSHO... eh förlåt") och Emina och jag suckade och skrattade om vartannat. Irstafolket är sig likt.

Nu ska jag kika på slalom eller om det var storslalom. Grange leder...



Vad har vi lärt oss av denna helg?

1. Jag spelar för micket tv-spel.
2. Vatten är också en dryck.
¨



xx


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Alltså lördags var ju helt tokigt,. vet inte vad som hände med alex. och vildsvinen uppenbarade sig för mig! mmmm

2010-11-15 @ 10:28:13
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: STINA

Hahaha, duktig kommentator! Vildsvinen var ju dock läskiga...

2010-11-15 @ 18:03:51
URL: http://weweresinging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0